Szybkie linki

Treść strony

Rada Rodziców 2017/2018

Przewodnicząca Rady Rodziców - Anna Szymańska

Wiceprzewodnicząca, Skarbnik Rady Rodziców - Justyna Lechniak                     

Sekretarz Rady Rodziców - Izabela Gosiewska

  • autor informacji: Dyrektor
    data wytworzenia: 2017-09-25
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2017-09-25 15:42
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2017-09-25 15:43

Skład Rady Rodziców 2017/2018

Lp

Nazwisko, imię

klasa

1.

Kamila Kowalska

0 a

2.

Małgorzata Parypińska

I a

3.

Dorota Tomaszewska

I b

4.

Kamila Szkop

I c

5.

Barbara Wasilewska

II a

6.

Edyta Markiewicz

II b

7.

Wioletta Szyszka

III a

8.

Izabela Gosiewska

III b

9.

Kamil Wypych

III c

10.

Alina Sałachewicz

IIId

11.

Katarzyna Dworska

IV a

12.

Justyna Lechniak

IV b

13.

Edyta Stachura

IVc

14.

Michał Osiecki

V a

15.

Anna Szymańska

V b

16.

Kinga Bednarczyk

VI a

17.

Krzysztof Stanio

VI b

18.

Katarzyna Ochnicka

VIc

19.

Anna Olborska

VIIa

20.

Iwona Szymańska

VIIb

21.

Aleksandra Farska

II ga

22.

Jarosław Komża

II gb

23.

Aldona Marcinkowska

III ga

  • autor informacji: Dyrektor
    data wytworzenia: 2017-09-25
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2017-09-25 15:27
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2017-09-25 15:35

Terminarz spotkań Rady Rodziców w roku szkolnym 2017/2018

 22 września 2017 roku godz. 18.00 (piątek)

​16 listopada 2017 roku godz. 18.00 (czwartek)

4 stycznia 2018 roku godz. 18.00 (czwartek)

17 maja 2018 roku godz. 18.00 (czwartek) 

  • autor informacji: Dyrektor
    data wytworzenia: 2017-09-25
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2017-09-25 15:43
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2017-09-25 15:43
Terminarz spotkań Rady Rodziców w roku szkolnym 2016/2017

 

 29 września 2016 roku godz. 18.00 (czwartek)

​11 października 2016 roku godz. 18.00 (wtorek)

19 stycznia 2017 roku godz. 18.00 (czwartek)

24 maja 2017 roku godz. 18.00 (środa)
 

 

  • autor informacji: Dyrektor
    data wytworzenia: 2016-10-12
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2011-01-05 20:01
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2016-10-12 10:51

Rada Rodziców 2016/2017

Przewodnicząca Rady Rodziców - Anna Szymańska

Wiceprzewodnicząca Rady Rodziców - Justyna Lechniak                           

Sekretarz Rady Rodziców - Anna Dylewska

 

kontakt: radarodzicow@zyrardow.pl

  • autor informacji: Dyrektor
    data wytworzenia: 2016-10-12
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2016-10-12 11:05
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2016-10-12 11:07

Skład Rady Rodziców 2016/2017

Lp.

Imię i nazwisko

klasa

1.

Monika Żebrowska

0A

2.

Monika Radzikowska- Cymerska

0B

3.

Jolanta Szymczak

IA

​4.

Edyta Markiewicz

IB

5.

Wioletta Szyszka

IIA

6.

Izabela Gosiewska

IIB

7.

Kamila Kowalska

IIC

8.

Iwona Gozdek - Gwardecka

IID

9.

Katarzyna Dwórska

IIIA

10.

Justyna Lechniak

IIIB

11.

Edyta Stachura

IIIC

12.

Michał Osiecki

IVA

13.

Anna Szymańska

IVB

14.

Anna Dylewska

VA

15.

Jarosław Komża

VB

16.

Katarzyna Ochnicka

VC

17.

Anna Bestydzińska

VIA

18.

Hubert Olejnik

VIB

19.

Anna Detka

IGA

20.

Katzrzyna Brzozowska

IGB

21.

Aldona Marcinkowska

IIGA

22.

Jacek Kałęcki

IIIGA

23.

Agnieszka Maciejewska

IIIGB

  • autor informacji: Dyrektor
    data wytworzenia: 2016-10-12
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2016-10-12 11:05
Rada Rodziców 2015/2016

 

 

Przewodnicząca Rady Rodziców - Anna Szymańska

Wiceprzewodnicząca Rady Rodziców - Justyna Lechniak                           

Sekretarz Rady Rodziców - Anna Dylewska

 

kontakt: radarodzicow@zyrardow.pl

 

 

  • autor informacji: Dyrektor
    data wytworzenia: 2016-01-12
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2008-07-01 09:04
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2016-01-14 14:34
Skład Rady Rodziców 2015/2016
Lp. Imię i nazwisko klasa

1.

Kamila Lesiak

0A

2.

Paulina Prusik

0B

3.

Wioletta Szyszka

IA

4.

Izabela Gosiewska

IB

5.

Jakub Cieplak

IC

6.

Iwona Gozdek - Gwardecka

ID

7

Iza Wilamowska

IIA

8.

Justyna Lechniak

IIB

9.

Edyta Stachura

IIC

10.

Michał Osiecki

IIIA

11.

Anna Szymańska

IIIB

12.

Anna Dylewska

IVA

13.

Jarosław Komża

IVB

14.

Katarzyna Ochnicka

IVC

15.

Edward Homanowski

VA

16.

Hubert Olejnik

VB

17.

Aleksandra Farska

VIA

18.

Anna Detka

VI B

19.

Aldona Marcinkowska

IGA

20.

Jacek Kałęcki

IIGA

21.

Agnieszka Maciejewska

IIGB

22.

Grażyna Taraszewska

IIIGA

23.

Dorota Antosz

IIIGB

 

  • autor informacji: Dyrektor
    data wytworzenia: 2016-01-12
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2011-10-12 14:35
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2016-01-14 15:01
PRELIMINARZ BUDŻETOWY RADY RODZICÓW ZSP NR 6 w ŻYRARDOWIE NA ROK SZKOLNY 2012/2013

 

PRELIMINARZ BUDŻETOWY RADY RODZICÓW ZSP Nr 6 w Żyrardowie na rok szkolny 20012/2013
 
KONTO OGÓLNE
                                                              Planowane wpływy                                    Bilans  otwarcia
                                                                                                                                              1,502,11
Z wpłat uczniowski na konto                         10 000,00                                    
                                                                                                                                      Wydatki
Książki, nagrody                                                                                                        3 000,00
Dyplomy dla uczniów, medale                                                                                   600,00
Przewozy uczniów (zawody, konkursy)                                                                     600,00
Opłaty pocztowe (wysyłanie prac na konkurs)                                                        500,00
Nagroda "Super Uczeń"                                                                                              400,00
                                                                                                                      RAZEM : 5 100,00
Artykuły dekoracyjne                                                                                                      500,00
Kwiaty zw. z reprezentacją szkoły                                                                                200,00
(składane przez uczniów przy okazji uroczystości np. pod pomnikami)
Słodycze, napoje, kubeczki                                                                                          400,00
(podawane uczniom w trakcie egzaminów, biegów jesieni etc.)
Artykuły biurowe                                                                                                             500,00
(np. tonery do drukarek na potrzeby uczniów)
                                                                                                                         RAZEM: 1 600,00
Opłaty bankowe                                                                                                              200,00
Roczny koszt prowadzenia rachunkowość RR                                                       1 500,00
(kwota brutto)
                                                                                                                         RAZEM:  1700,00
Dofinansowanie zakup sztandaru                                                                             1 000,00
Doposażenie szkoły                                                                                                     1 000,00
                                                                                                                          RAZEM: 2 000,00
 
                               RAZEM PRZYCHODY:                                                                 10 000,00
Kwota z PRZENIESIENIA (pozostała z roku szkolnego 2011/2012):                   1 502,11
                              
 
RAZEM WYDATKI:                                                                         10 400,00
 

 

  • autor informacji: Dyrektor
    data wytworzenia: 28.10.2012
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2012-10-28 22:32
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2012-10-28 22:42
Regulamin Rady Rodziców
Regulamin Rady Rodziców (PDF)
(dodano: 2013-09-23 18:56)
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2008-07-01 09:11
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2011-10-12 21:00
Fundusz Rady Rodziców

 

Rada Rodziców gromadzi fundusze na działalność statutową Szkoły. Szczegółowe zasady wydatkowania funduszu Rady są ustalane corocznie przez Radę w preliminarzu budżetowym. Środki z funduszu Rady mogą być przeznaczane jedynie na zadania, które wynikają ze Statutu Szkoły. Pisemne wnioski o środki
z funduszu Rady mogą składać:
1)      Dyrektor,
2)      Rada Pedagogiczna.
Środkami zgromadzonym na rachunku Rada dysponuje za pośrednictwem dwóch upoważnionych osób: Przewodniczącego i Skarbnika.
 

Sprawozdanie z działalności Rady Rodziców za rok szkolny 2012/2013 
 
 
 W roku szkolnym 2012/2013 środki zgromadzone na funduszu Rady Rodziców pochodziły głównie z dobrowolnych wpłat rodziców uczniów i zostały przeznaczone na: książki na nagrody, prasę do robienia znaczków okolicznościowych dla uczniów szkoły, przewozy uczniów na podsumowania konkursów (odbiór nagród), opłaty pocztowe za wysyłanie prac na konkursy, znaczki, dyplomy dla uczniów, tarcze szkolne metalowe, artykuły dekoracyjne na imprezy szkolne, kwiaty na różne okazje szkolne,słodycze, napoje, kubki jednorazowe dla uczniów,druki,  (KP, przelewy), nagrody„ Super uczeń” .                                                                      
 
Szczegółowe sprawozdanie finansowe z działalności Rady jest dostępne  u Przewodniczącej Rady Rodziców.
 
                                               
 
 

 

  • autor informacji: Dyrektor
    data wytworzenia: 20.09.2013
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2011-10-12 15:12
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2013-09-20 16:09

Adres

Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie

ADRES 96-300 Żyrardów, ul. Mireckiego 56
NIP 838 181 01 53 / REGON 14156705100000

NR KONTA
29 1240 3350 1111 0010 3775 2681
(z dopiskiem Szkoła Podstawoawa Nr 6 im. Elizay Orzeszkowej w Żyrardowie)

Kontakt

Dane kontaktowe

Telefon / fax:
46 855 31 49 / 46 855 3149
 
Adres e-mail:
sp6@zyrardow.pl

Godziny

Godziny urzędowania

Sekretariat Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie pracuje codziennie
w godzinach
8.00 - 16.00.

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.